Αρχική Σελίδα   Σχεδιάζοντας Διδακτικό Πολυμεσικό Υλικό Για το Διαδίκτυο   Στόχοι Γλωσσάριο Δομή Ερωτήσεις    
Αρχική Σελίδα
  Αρχική Σελίδα  

 

 
         
  Πρώτη σελίδα προηγούμενη σελίδα Επόμενη Τελευταία σελίδα  

Διδακτικός Πυρήνας > Μορφή > Κατάτμηση

Ο χρήστης δε χρειάζεται να σκρολάρειΣκρολάρισμα: η μετακίνηση των περιεχομένων μιας οθόνης προς τα πάνω ή κάτω, γραμμή γραμμή.. Ο όρος αναφέρεται συνήθως στην ποσότητα πληροφοριών που μπορείτε να χωρέσετε σε μια οθόνη. (περίπου 100 λέξεις /οθόνη). Έτσι ο αναγνώστης μπορεί να ελέγξει γρήγορα όλες τις πληροφορίες σε μια σελίδα και να αποφασίσει εάν θέλει να συνεχίσει.

Δίνουμε την κεντρική ιδέα:"Αποστάζουμε" τα μακροσκελή κείμενα στα πιο κεντρικά τους σημεία δημιουργώντας μια περίληψη. Αυτή η περίληψη στην αρχή του μαθήματος μπορεί να έχει συνδέσμους προς τις κυριότερες υποκεφαλίδες του διδακτικού πυρήνα. Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες μπορούν να δουν το περιεχόμενο του μαθήματος με μία ματιά ή να πάνε εύκολα σε όποιο σημείο κρίνουν αυτοί σημαντικό.

    Πρώτη σελίδα προηγούμενη σελίδα Επόμενη Τελευταία σελίδα    
Σχεδιασμός