Αρχική Σελίδα   Σχεδιάζοντας Διδακτικό Πολυμεσικό Υλικό Για το Διαδίκτυο   Στόχοι Γλωσσάριο Δομή Ερωτήσεις    
Αρχική Σελίδα
  Αρχική Σελίδα  

 

 
         
  Πρώτη σελίδα προηγούμενη σελίδα Επόμενη Τελευταία σελίδα  

Διδακτικός Πυρήνας > Μορφή > Σκρολάρισμα

Ενίοτε δεν έχει νόημα να κόψουμε αυθαίρετα το κείμενο σε κομμάτια. (εκθέσεις, ή άλλες λεπτομερείς πηγές πληροφοριών τις περιλαμβάνουμε σαν .PDF ). Οι χρήστες αποπροσανατολίζοντα εύκολα (επειδή δεν μπορούν να θυμηθούν τις πληροφορίες που μόλις πέρασαν από την οθόνη). Ο Ιστός εδώ αποτελεί μια βιβλιοθήκη στην οποία οι χρήστες θα βρουν για να κατεβάσουν το αρχείο που στη συνέχεια τυπώνουν ώστε να διαβάσουν το έγγραφο. Τονίζουμε ότι μόνο περίπου 10% των χρηστών θα σκρολάρουν για να διαβάσουν ένα ολόκληρο έγγραφο μακρύτερο από 3 σελίδες (ή περίπου 400 λέξεις). Ακόμα όμως και αν κρίνουμε πως πρέπει να διατηρήσουμε το κείμενο μας όπως έχει, και σε αυτή την περίπτωση βάζουμε τις πιο σπουδαίες πληροφορίες στην κορυφή του εγγράφου.

    Πρώτη σελίδα προηγούμενη σελίδα Επόμενη Τελευταία σελίδα    
Σχεδιασμός