Αρχική Σελίδα   Σχεδιάζοντας Διδακτικό Πολυμεσικό Υλικό Για το Διαδίκτυο   Στόχοι Γλωσσάριο Δομή Ερωτήσεις    
Αρχική Σελίδα
  Αρχική Σελίδα  

 

 
         
  Πρώτη σελίδα προηγούμενη σελίδα Επόμενη Τελευταία σελίδα  

Διδακτικός Πυρήνας > Μορφή > Εισαγωγή

Γράφουμε σε σχέση με το κοινό : Το να αναγνωρίσουμε το κοινό στο οποίο στοχεύουμε (target group) είναι πρωταρχικό στο σχεδιασμό του διδακτικού υλικού και επηρεάζει από πολλές απόψεις το σχεδιασμό της ιστοσελίδας (κείμενο. γραφικά, γενική παρουσίαση).Το κοινό μας λοιπόν είναι εκπαιδευόμενοι από 17 έως ; που δεν έχουν ίσως όλοι τα ελληνικά ως μητρική γλώσσα…).

Γράφουμε σε σχέση με το μέσο: Το να γράφουμε όμως σε σχέση με το κοινό μας σημαίνει κάτι παραπάνω: Το να καταλάβουμε πώς διαβάζει ο αναγνώστης από μια οθόνη.

Πριν ξεκινήσουμε ας θυμηθούμε :

  • Είναι κατά 25% δυσκολότερο να διαβάσει κανείς το κείμενο σε μια οθόνη απ' ότι στο χαρτί

  • Το 20% των χρηστών δε διαβάζουν λέξη-λέξη. Οι περισσότεροι σαρώνουν το κείμενο.


Διαβάστε περισσότερα >

Jakob Nielsen's Alertbox for March 15, 1997:
Be Succinct! (Writing for the Web)

    Πρώτη σελίδα προηγούμενη σελίδα Επόμενη Τελευταία σελίδα    
Σχεδιασμός