|
|
 |
|
Οι διδακτικοί στόχοι χωρίζονται σε:
- Γενικούς που αφορούν τις γνώσεις και δεξιότητες που περιμένουμε να αποκτήσει ο φοιτητής τελειώνοντας τη διδακτική μονάδα (αυτό που λέμε «μάθημα» )
π.χ. Τελειώνοντας το μάθημα «Ιστολογία εμβρυολογία Ι» ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση:
- Να περιγράψει τους κύριους τύπους Ιστών
- Να απαριθμήσει παραδείγματα διαφορετικών μορφών Ιστών
- Να διαλέξει και να προσαρμόσει…
- Να Αναγνωρίσει…
- Να εκτιμήσει…
- Να δικαιολογήσει τη γνώμη του …
- Ειδικούς που αφορούν τις συγκεκριμένες γνώσεις που περιμένουμε να μάθουν οι εκπαιδευόμενος τελειώνοντας την κάθε διδακτική ενότητα («διάλεξη»)
π.χ. Τελειώνοντας την ενότητα 9 («Νευρικό Σύστημα» ) ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση:
- Να αναγνωρίσει τα νευρικά κύτταρα
- Να δώσει παραδείγματα αύξησης της διαμέτρου του νευράξονα
- Να εξηγήσει…
|